2012. október 4., csütörtök

Honvágy

Tudom, már írtam erről, de hát szerintem még fogok is.

Mielőtt kijöttem, mindenki ijesztegetett (hogy írják ezt a szót minden variációt aláhúz az ellenőrző..), hogy elviselhetetlen honvágyam lesz, és úristen és borzasztó lesz, és sokat fogok sírdogálni és borzalmas lesz. Az első estét kivéve, nem borzalmas. Legalábbis nem érzem annak. Persze, nagyon hiányoznak dolgok, (a személyeken kívül, mint Alyr, Szeder, Család, Barátok), és sokszor eszembe jut, főleg ha nagyon fáradt vagyok, hogy HAZA AKAROK MENNI MOST. Lehet, hogy én fordítva működöm, mert az első egy hónapban nem éreztem ezt. Most viszont egyre többször jut eszembe, hogy haza szeretnék menni. Amikor Dodieval beszéltünk a következő farsangról, akkor esett le, hogy basszus ez lesz az első farsang, amit kihagyok. HA kihagyom. Ha nem tudom megbeszélni a családdal, hogy arra a hétvégére én bizony hazajönnék. Csak 3 napra. Csak péntek este lelépnék és vasárnap este már jönnék is vissza. Furcsa, hogy amennyire nem zavar, hogy a kömtöt vagy a tavaszi talit kihagyom, a farsang kihagyása zavarna. Talán mert ez volt az első igazi MTT-s rendezvény a 2003-as LEP után, amire elmentem. Talán mert ott szerettem bele teljesen a társaságba, holott nem értettem, hogy miért kell megtapsolni, hogy Ankalimon nem tud válaszolni egy GyU-s kérdésre, akkor még sokan öltöztünk középföldébe. Ahogy LEP-et sem szeretnék kihagyni, eddig mindegyiken ott voltam. De a farsang valamiért mégis a szívem csücske rendezvénye az mttnek. Jobban mint a tábor. Fura nem? Hogy ilyen dolgokon aggódom, amikor a február még olyan nagyon messze van.
És igen, néha hiányoznak Budapest utcái, a BKV az emberek, a ködös idő, az, hogy a barátaim közel vannak, a kerékpározás (az nagyon), hogy tudom mi merre található, hogy a zöldséges megsimogatja a kutyát, hogy a boltba menet a gyerekek játszanak a játszótéren, a sok zöld terület (itt nagyon kevés van), hogy értem a feliratokat az autókon, boltok kirakatában, a hirdetőtáblákon.

De ettől még jól érzem itt magam. Reménykedem benne, hogy lesznek itt is programok, amikre el tudok majd menni, hogy lesznek itt valami bulik, fesztiválok, amire ki lehet menni, hogy megnézzem, hogy el fogok tudni utazni más olasz városokba is.

És hiányzik a kupim is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése