2012. október 4., csütörtök

Fatto pipi???

Hát itt valami nagy gáz lesz ezzel a pisi dologgal. (Sejtem mennyire rohadtul uncsi lehet erről olvasni, de tanácstalan vagyok...)
Ma reggel Lucifer jól ébredt, nem is bőgött, csak amikor az anyja elindult a lányokkal, akkor viszont földrevágta magát. Éljenhurrá. Na felkaptam gyorsan és néztünk mindenféléket hirtelen. Többször rákérdeztem, hogy nem kell pisilni? Menjünk pisilni? Biztos nem kell? Ő meg rázta a fejét, ha rá akartam ültetni a bilire, akkor bőgött (most is bőg, csak most az anyjának). Nyugtáztam a dolgot és elmentem berakni a mosást. 5 perccel később megjelenik, hogy Anna nézd mit csináltam. Hát nem bepisilt? De megint nyakig minden pisis volt. Ojjé. Lemostam, átöltöztettem és megkérdeztem, hogy nem fáj semmi? Itt se és itt se? (mutogattam a testrészeire) nem... Miután feltakarítottam, felmostam mindenhol ami pisis lett (mert naná, hogy végigrohant a lakáson...) elmentünk vásárolni. Na ott rettentő ügyes volt. Ő hozta a kosarat, meg pakolta bele a dolgokat (én meg pakoltam ki...) utána a hátimba is segített bepakolni. Itthon megint megkérdeztem, hogy pisilni? kakilni? biztos? tuti biztos? Tuti..
Csinálom az ebédet, valami óriási csattanást hallok. Rohanok be a szobába, ahol játszik, épp a földhöz vágott valami és csurom merő pisi. Nézek rá, hogy te jó isten, Nino nem érezted, hogy bepisiltél? Nem. De hát nézd meg csupa pisi vagy. És akkor vette észre, hogy tényleg. Ettől viszont megijedtem ám egy kicsit. Megint öltözés, megint végigkérdeztem, hogy sehol se fáj -e. Nem... Megnéztem külön a pömpölőjét is, de mivel fogalmam sincsen, hogy néz ki egy egészségesnek mondható 2 évesé, nem tudom, hogy kell-e aggódni vagy sem. Meg ugye a szülei is megnézik, szóval ha baj lenne mondanák (én picit pirosnak láttam, de lehet, hogy ez attól van, hogy folyton taperolja).

Na viszont hogy írjak másról is, ne csak arról, hogy mit csinál Nino, írok.:)

Én ma mostam meg ágyat húztam. Már egész jól megy a kifelé teregetés. Mondhatni ügyes vagyok, nem ejtettem le semmit. Lehet, hogy ehhez annak is köze van, hogy az utóbbi időben nem fáj a kezem annyira és tudok vele fogni. Hasznos ám.
Ma egész délután szabad vagyok, tehát aludni fogok. Este pedig egyedül leszek, és magamnak főzök. Még nem tudom mit. Van csirkemell, zöldségek, paradicsom, fűszerek, rizs. Valami nyamnyam egyveleg lesz:)

4 megjegyzés:

  1. Előfordul az ilyen pár napos visszaesés, akár többször is. Basszus, rengeteg két évesen még egész nap pelenka van, mégis mit várnak el tőle?

    Egyébként ha úgy érzed, hogy sokat ivott és viszonylag régen pisilt ne dőlj be a "nem kell pisilni" kijelentésnek.
    Simán lehet, hogy azért nem akar ráülni a bilire, mert már unja. Tanítsd meg állva pisilni, az sokkal izgalmasabb, mint bilibe, és pl. Vackor lelkesen "locsolja" a fákat, amikor sétálunk. (nem a fő út közepén pisiltetem. :P)

    VálaszTörlés
  2. Dorw: Az a baj, hogy rárakom a bilire/odaállítom a gyerekwc elé, hogy na akkor pisilés. 5 percig nem történik semmi. Megunja, elmegy. Eltelik 3 perc és bepisil. Ma a játszótéren játszik és látom, hogy játék közben folyik ki a nadrágján a pisi. Állítása szerint nem is érezte, hogy pisilnie kell. Az a probléma vele, hogy ad1. nekem kell feltakarítani utána, és most már naponta 2x mosok fel, ami azért itt nem olyan egyszerű tekintve, hogy az iskolában alkalmazott rongy+partvis kombó van, amit kézzel kell kicsavarni, ad2. lassan nincsen száraz tiszta ruhája... Azért sem értem, mert korábban akkor is szólt, ha nem kellett neki, de most valamiért oltári nagy hiszti van a pisi témából egyébként is. A szülei se tudják az okát. Én arra is gondoltam, hogy esetleg megfázhatott vagy ilyesmi. Persze tudom a szobatisztaságra szokás nem egy hónap alatt megy végbe, csak ijesztő, amikor egy órán belül kétszer is bepisil és néha azt se veszi észre, hogy bepisilt...

    VálaszTörlés
  3. Ja és hiába állok fölötte, hiába vagyok ott én vagy a szülei, vagy a tesói. A csúcs tegnap volt, amikor az apjának megint a falhoz csapta a bilit, majd rá kb. 5 percre csatak pisi volt még a cipője is.

    VálaszTörlés
  4. Mint mondtam: van ilyen, ez teljesen normális. :) Én is jártam már nem egyszer úgy, hogy pisiltettem volna Andrist, ő meg balhézott, hogy nemnemnem, aztán két perc múlva vigyorogva a szőnyegre pisilt.

    VálaszTörlés