2012. október 3., szerda

A legfárasztóbb nap

Oké, azt hiszem ez a nap megkapja az eddig legfárasztóbb nap címet.
A délután úgy nézett ki, hogy Isabelle kedvesen mosolygott azon, hogy nem tudtam megcsinálni a halat, majd megmutatta hogy kell és a másodikat már én csináltam. Szerintem egész ügyesen.
Aztán Nino felébredt és öt körül elindultunk a térre. Babakocsival, mert ma nincsen kedvem cipelni, ha elfárad. A téren nagyon ügyesen játszott, én meg nagyon ügyesen beszélgettem egy tökidegen nénivel olaszul, aki tudta, hogy Magyarország Ausztria mellett van. Közölte, hogy látta a Sissyt és hogy onnan tudja, hogy Magyarország hol van. Meg látott dokumentum filmeket, hogy milyen szép országban lakom én. Ez mindig jólesik a kis szívemnek, ha tudják hol az ország, ahonnan jöttem.
Itthon, én éppen befejeztem a táskám lepakolását, amikor megjelent a kisöreg, hogy néézd Anna mit csináltam!!! Hát nem bepisilt? De úgy, hogy még a zoknija is csurom pisi volt, meg mindene. Nem szólt, pedig kérdeztem, hogy nem kell-e pisilnie. Egyszerűen bepisilt. Döbbenetes volt. Konkrétan mindent le kellett venni róla és újat adni rá, mert mindene pisis lett. Ezután könyveket nézegettünk és ő kérdezgette tárgyakra, hogy mi az. Amit nem tudtam olaszul, mondtam magyarul, mert addig kérdezte, ameddig nem mondtam valamit. Ezután született meg az a kifejezés, hogy "bello bot". Jót nevettem rajta. Bello bot. Kész...
Mire összesöpörtem, meg minden kész volt, megjött Isabella a lányokkal. Most nyugi van.

Ma nagyon elfáradtam. Pedig nem dolgoztam többet, mint máskor.

6 megjegyzés:

  1. miért olyan döbbenetes, hogy bepisilt? 2 éves...

    VálaszTörlés
  2. Nem az a döbbenetes, hogy bepisilt. Hanem, hogy ez a bepisilés az utóbbi pár napra jellemző. És olyan, mintha nem venné észre, hogy pisilnie kell. Eddig MINDIG szólt, hogy pisilni kell, akkor is ha nem kellett. Tegnap kb. 15x mentünk el pisilni úgy, hogy nem kellett neki csak üldögélni akart pucér popsival a bilin.
    Meg, hogy ennyire bepisilt, hogy még a zoknija is csupa pisi lett meg a cipője.

    VálaszTörlés
  3. A jó Édesanyámmal beszélgettünk, és a múltkor megemlítettem neki a harapás-mániát is, és már arra is azt mondta, hogy valami lelki okot kéne keresni, mert 2 éves korra nem számít default működésnek az ilyen. No már most, Édesanyám (nyugalmazott) gyerekorvos, az egyik szakvizsgája az óvodáskorúaknál fiatalabbak dolgaiból volt (fogalmam sincs, hogy ténylegesen minek hívták a területet) (a másik meg a serdülőkből :D ), szóval nem levegőbe beszél. Az ilyen szintű bepisilés is lehet hasonló probléma miatt, ha eddig szólt, ha kellett neki.
    Aztán a fene tuggya...
    A néniről meg, aki látta Sissyt (jó öreg lehet! :DDDD ) eszembe jutott, hogy szerencsére nem Agi ex-főnökét fogtad ki. Annak az volt a reakciója, amikor Agi szabit akart kivenni, hogy meglátogathassa itthon a szüleit, hogy "Che cazzo vuole in Ungheria? Non c'e niente." (Ignorante - mondaná Ermanno barátom...)
    Legyél jól, Itáliát meg pusszantom, rohadtul hiányzik már :D (Agyalok a látogatáson, amiről cseteltünk, ezerrel ;) )

    VálaszTörlés
  4. Most talált nekem Dodie egy oldalt (amiről linkeltem, hogy hol lakom), ahol vannak occó szállások. Nézegessétek, ha úgy tervezi valaki, hogy jönne.:)

    VálaszTörlés
  5. Úúúú, fogom... Legszívesebben most indulnék! :D Már a Kedvesnek is megpedzettem a dolgot - és jönne :)

    VálaszTörlés
  6. SÚ: akkor hajrá! De komolyan! Én szívesen kalauzollak titeket:)

    VálaszTörlés