2012. október 6., szombat

Csimma

Mind mondottam volt odahaza, nem hozok ki télre cipőt, majd veszek itten. Három hete nézelődöm, hogy mégis milyet szeretnék, de a szépek mind drágák voltak az én keresetemnek. Egy ideje már elkezdtem rá gyűjteni, hogy ne 20 euróból hanem picit többől nézelődhessek.  Így ma nekiindultam azzal a gondolattal, hogy megveszem azt a piros csizmát, amit kinéztem magamnak 54 pénzért. Nanná, hogy nem volt a méretemben. Mért lett volna? Nembaj! Nem adom fel! Nézelődöm tovább és ha valamibe beleszerelmesedem, akkor megveszem azt. Persze, az igazán szép és jó cipők itt is nagyon drágák (100 eurónál kezdődnek). Aztán végül betértem egy boltba, aminek nagyon nagy kirakata volt és megláttam benne egy csizmát, ami nagyon hasonló ahhoz a típushoz, amit már régóta szeretnék. Kalandozócsizma. Be is mentem, megkérdezni, hogy lehet-e próbálni. Hát szinte tökéletesen jó a lábamra (épp annyival nagyobb, hogy a talpbetét, amit vennem kell még, mert nincsen semmi sarka bele fog férni, meg hát harisnyában próbáltam nem zokniban). Szóval rettentően boldogan mondtam a nőnek, hogy három hete keresek csizmát és jaj de boldog vagyok most, majd leperkáltam a 44 és fél eurót neki és rettentően boldogan távoztam a boltból. Közben azon filóztam, hogy hol vehetném át, mert akkor a másik cipőt berakom a hátiba és szabad lesz a kezem. Végül az egyik templom lépcsőjén átvettem (ott készült ez a kép is). Tudom elég ramaty, de hát ez sikerült.:)) Iszonyatosan nagyon nagyon boldog lettem tőle, hogy van nekem ilyen csizmám. tényleg régóta keresek hasonlót. Oké nem piros, vagy bordó de olyan nagyon szép és puha és nem túl meleg (tehát otthon szarráfagynék benne). Szóval most boldogság van, van, van a szívemben.
Aztán elmentem véletlenül haza (tényleg véletlenül sikerült hazakeveredni) átvettem a szandálom, mert azért igencsak meleg van még odakint, és nekiindultam tovább. Vettem képeslapokat, illatosítót és bevásároltam holnapra. Vettem szalámit, meg előregyártott saslikot. Nem mondom, hogy nagyon olcsó volt de még így is félre tudok tenni legalább 5-6 eurót erről a hétről, ami azért egész jó, ha arra gondolok, hogy a jövőhéten kvázi semmit se kell vennem csak süsüt (mármint a jövőheti fizuból), esetleg telefonkártyát, de ennyi.
Szóval most örömködök itten magamnak nagyon.
Holnap meg megyek kirándulni!!!

Végezetül egy kép Ninoról, ahogy a Gizmot szeretgeti:

1 megjegyzés:

  1. Örülök az örömödnek! :D Nagyon jó kirándulást, és várom a beszámolót, képeket! :)

    VálaszTörlés