2012. október 23., kedd

"Van, mi arany, bár nem fénylik..."

Ma nagyon érdekes napunk volt. Délelőtt kitakarítottam az egész lakást, hogy délután már ne legyen rá gondom. Ebéd után felkaptam Ninot és írtam Thereonnak, hogy elindultunk a játszótérre, egész hamar odaértünk, Nino játszott egy kicsit, de látszott rajta, hogy fáradt már és lassan elalszik. Thereonhoz még mindig nem mert közel menni, de nagyon nézte. Aztán betettem őt  a babakocsiba, és nagyon lassan elindultunk, hátha elalszik. Elkezdtünk neki énekelni, és tényleg elaludt. Fagyiztunk egyet, és közben Nino aludt babakocsiban, mi meg beszélgettünk. Aztán Nino felébredt én ölbe vettem és visszaültem Thereon mellé, és Nino aludt tovább. Fél négy után indultunk el haza, és ötkor már szabad voltam, úgyhogy, mint egy idióta rohantam Thereonhoz, annyira ügyes voltam, hogy a kulcsomat ott is hagytam az ebédlőasztalon, erre persze már a buszon jöttem rá, mert túl könnyű volt a szütyőm. A vár persze zárva volt, mert mért ne, ezért inkább lementünk telefont tölteni, meg véééégre meg tudtam mutatni a tollat!! Hát azt filmezni kellett volna, amit Thereon reagált rá. Még nézni is jó volt, ahogy örült neki:) Aztán elmentünk képeslapért, meg cidert vadászni, amit egy kis utcában találtunk, úgyhogy végre cidereztünk. Majd elmentünk a templomhoz, ahol a múltkor fagyiztunk és ültünk a lépcsőn és beszélgettünk. Aztán közöltem, hogy baazz de félelmetes az a kéz ott (mert abból a szögből a szobornak csak a keze látszott), na ezen nagyon jól szórakoztunk, meg néztük az embereket, és mindenféle véleményeket mondtunk róluk és nagyokat nevettünk.

Nagyon nem akartam hazajönni ma sem, főleg ugye, hogy nem volt kulcsom, de simán beengedtek.

Aztán írt Júlia, hogy hétvégén menjek át Cellébe. Úgyhogy hétvégén Cellében leszek:)


3 megjegyzés:

  1. Vieni vieni bimbo bello
    dalla dama del castello...
    Fai la ninna, fai la nanna...
    Volano cinque galline bianche
    davanti al mio castello
    e tre corvi lucidi e neri,
    ma tu dormi, principe bello.
    Elios, Anemos, Tanatos
    ma tu dormi, figlio mio bello.
    Dolce e calda la mora ti culler?
    all'inizio di un sogno bello...

    (per Nino - dimenticare il contesto del film)

    VálaszTörlés
  2. Nino egy igazi kis szőke herceg már most! :D

    VálaszTörlés