2012. október 24., szerda

"Tudom mit láttál legutóbb, az volt az én fejemben is."

Ma hihetetlen nehezen keltem. Tegnap megint nem tudtam elaludni csak hajnali kettő körül, de ma rájöttem miért. Tegnap alig ettem valamit, mert egyszerűen nem voltam éhes. Reggel ennek hatására, olyan alacsony vérnyomással ébredtem, hogy alig bírtam kikászálódni az ágyból, és ameddig meg nem ettem 5-6 szem szőlőt, nem is igazán sikerült bebootolni. Pedig reggeliztem is. Kb. a játszótéren ébredtem fel teljesen, de továbbra sem éreztem azt, hogy na most kipihent vagyok. Nem tudtam például, hogy hogyan főzzem meg az ebédet, mert nem tudtam mit kell vele csinálni, így én tésztát ettem, és amint Isabelle hazaért, már mentem is Thereonnal találkozni. Ma nem csináltunk semmit. De tényleg, töltögettük fel a képeket a gépére és beszélgettünk. Este pedig futottunk egyet a virágos fiú elől. Ugyanis itt Genovában nagyon sok ilyen virágárus van, és nagyon nehéz őket lerázni (de erről már írta korábban is). Merthogy ugye este dolgoztam még egy órát (és most kivételesen nem örültem neki, hogy van mit csinálnom). Holnap délelőtt szabad leszek, remélem eljutunk végre a várba, aztán meg este vagyok szabad 8 után, de mivel ez lesz az utolsó este, már szóltam Isabellenek, hogy lelépnék pár órára. Teljesen magától értetődőnek veszi, szerintem a korábbi aupairjaik sokat maradhattak ki, ehhez képest én nem is járok sehova.



A mai képet pedig Tündének ajánlom!:)

2 megjegyzés:

  1. jajjdegyönyörű :) köszi :)

    szép utolsó napot nektek!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én Portofinóban csináltam majdnem teljesen ugyanilyen képet a Ligur-tengerről :D Úgy látszik, ez a színkavalkád erre a tengerre jellemző :D

    VálaszTörlés