2012. október 26., péntek

"Kisebb leszek, elmegyek nyugatra és Galadriel maradok."

Hát... Ma Thereon hazamegy. Rettentően nagyon fog hiányozni. Eddig is sokat voltam egyedül, de most kicsit rosszabb lesz, aztán majd elmúlik. Végül is kevesebb, mint két hónap és otthon vagyok egy kicsit.
Tegnap kicsit megkavarták a beosztásomat, nem én vittem a lányokat suliba, úgyhogy jó egy órával később lettem szabad. De nem baj, mert el tudtunk menni a várba végre, ami Thereonnak is nagyon tetszett, meg nekem is így másodszorra. Aztán felmentünk a két toronyba, ahol hiába vártuk, hogy fújja a szél a zászlót, nem fújta. Aztán meg beszélgettünk egy csomót. Este meg fotóztam holdat (szerintem tökjó lett), meg Thereon világító tornyot.
Marha későn sikerült elaludni, ennek hatásra, most jó fáradt vagyok, bár magamtól ébredtem reggel.

Délután még kiviszem Thereont a vasútállomásra, hazahozom a lányokat a suliból és aztán aludni fogok.

A mai kép pedig:

1 megjegyzés:

  1. a mai kép szépike :) Thereon meg már más nő mellett más várost néz :)

    VálaszTörlés