2012. október 22., hétfő

"Hol vannak a dúnadánok, Elesszár, Elesszár?"

Ma úgy indult a nap, hogy Nino fél 9 körül felkelt, hogy hol a cumija. Gyorsan megtaláltuk, visszatettem az ágyba és megnyugodott, aztán reggelizett. Miután kicsit takarítottam, megkérdeztem tőle, hogy van-e kedve játszani menni a barátommal? Ő lelkesen bólogatott, úgyhogy hívtam Thereont, hogy hol van ippeg, merthogy  akkor találkozzunk a játszótéren, amit ő nagyon ügyesen meg is talált. Na Nino persze még tart Thereontól, úgyhogy tisztes távolságban játszott tőle, aztán közölte, hogy de üljek oda a csúszdához. Oké. Aztán játszottam is vele (ritkán kéri), Thereon meg fotózott (fogalmam sincsen milyenek lettek a képek, még nem láttam). Aztán visszafele végig sétáltunk, ami nekem is jó volt, meg a kölyöknek is, mert jól elfáradt. Hazaérés után közölte velem, hogy "buona notte Anna!" és el is ment aludni magától. Megérkeztek a lányok meg Isabelle, és lányok elmentek játszani meg rajzfilmet nézni, Isabelle meg fogorvoshoz, én meg leültem a gép elé, miután felmostam. Aztán Nino felébredt, ismét kereste a cumit, megtaláltam neki, erre közölte, hogy feküdjek le mellé az ágyra. Magához húzta a kezemet, aztán a másik kezével kinyúlt a rácsos ágyból és elkezdte simogatni az arcomat, és közben nagyon nézett. Hát totál szerelmes lettem bele. Mondjuk egy ideje már tart ez a szerelem, de most aztán főleg. Rettentően borzasztóan aranyos volt.
Öt előtt pár perccel megérkezett Isabelle én meg elhúztam találkozni Thereonnal, hogy végre eljussunk a kertbe. Tetszett neki, aminek örülök.:) Azt hitte valami virágos kertbe viszem, de hát nem oda vittem, nem vagyok én virágoskert néző. Szóval nagyon jó volt, ooolyan képeket csináltunk, hogy ihaj. Rettentő jó volt. Aztán nekiindultunk, hogy na akkor ciderezünk egyet, de naná, hogy sehol se találtunk megfelelő helyet, pedig sokfelé jártunk. Végül leültünk egy padra, és egyszerre kezdtünk el nagyon nagyon nevetni és csak nevettünk és nevettünk. Aztán Thereon közölte, hogy "Én wowba nem megyek ennyit" hát szakadtam a nevetéstől:D Aztán végül csak eljutottunk egy helyre, ami baromi hangulatos volt, és ott megvacsiztunk, most már ettem olasz rizottót is. Aztán elsétáltunk a buszmegállóig, és persze az orrom előtt ment el a busz, úgyhogy vártunk 40 percet a következőre, de nem volt baj, sőt. Szeretek Thereonnal beszélgetni, akármiről.



2 megjegyzés:

  1. Tündérkert :) és naplemente - köszi :)))) Thereonnal pedig tényleg jó beszélgetni...

    VálaszTörlés
  2. Ó ha majd meglátod Thereon képeit, el fogsz ájulni a gyönyörtől.:)

    VálaszTörlés