2012. október 21., vasárnap

Hajózzunk nyugatra

Ma felmentünk a kalózhajóra. Hát valami haláli volt. A kasszás néni rögtön kérdezte, hogy Thereon Jhonny Depp-e a kalapja miatt. Nagyon vicces volt. Aztán csináltunk egy csomó pozőr fotót (mind Thereon gépén van,szóval tőlem csak keveset kaptok).Meg egyszerre kaptuk fel a fejünket, amikor magyar szót hallottunk, merthogy volt egy magyar család a hajón.  Ezután megkérdeztük a NaveBusnál, hogy mennyibe kerül és hova visz, és úgy döntöttünk, hogy a két órás hajóra fel is szállunk. JA azt persze nem tudtuk pontosan, hogy hova visz, de mindegy, csak lehessen pancsolni a tengerben egy kicsit, merthogy ez volt a fő terv mára, hogy mindenképp pancsolunk egyet. A hajó Peglibe vitt minket, ahol éppen középkori vásár+lovagi torna volt.Útközben egy csoport öreg olasz bácsi énekelt.:)  Én korábban láttam már a plakátját, csak totál elfeledkeztem róla. Úgyhogy kellemes meglepetés volt. Néztünk egy csomó standot, meg mindenképp át akartunk menni az úttest másik oldalára, mert ott volt jelmezes néni. DE előbb kellett víz meg pancsolás. Na itt sajnos kevésbé volt jó a tenger, mint Nerviben, de azért a célnak megfelelt. Rohadt hideg volt, de jót szórakoztunk rajta. Meg odakint meleg volt, legalább 25-30 fok. Amint száradtunk a köveken, odajött egy lovag, én lefotóztam, aztán odament Thereonhoz, abuzálni, úgyhogy azt már tudtam, hogy meg kell találni a többi lovagokat is. Elindultunk hát tovább, és nézelődtünk, akkor jött egy csomó dobos meg szép ruhába öltözött népek, és később kiderült, hogy jaa ők itten bemutatóznak ám. Sikerült az egész bemutatót megnéznünk, egy részét fel is vettük videóra. Ott ültünk a földön a gyerekek között, és csak néztünk tátott szájjal. Volt kardozás, meg zászlódobás, és hát úúú hát valami csodaérdekes volt. (képek a képtárban, videó majd a youtubról lesz később). Majd mondtam, hogy miután Thereonnak már van képe királylánnyal, nekem is kell lovagos. Megtaláltuk az egyik lovagot és mondtam neki, hogy szeretnék vele egy fotót, majd odavezetett, ahol a többi is van és mind a három lovaggal lett fotóm.:) Nagyon mókás volt. A vásárban láttuk Arwen kardját és Gimli sisakját is.Szerencsére olyan dolgot nem lehetett kapni, amire azt mondtam volna, hogy mostakaromnemtudoknélküle élni. A visegrádi palotajátékokon volt olyan, amire ezt mondtam volna, de nem volt nálam annyi pénz. Aztán már kezdtünk kissé elfáradni, úgyhogy elindultunk vissza a hajó felé. Mázlink volt mert pont jött a hajó, így szépen haza tudtunk jönni Genovába. Leültünk a kikötőben a lépcsőre és beszélgettünk egy csomó mindenről, aztán Thereon megmutatta nekem ezt:

Aztán elmentünk még Thereonnak vacsit keresni, meg fagyizni. A fagyis nagyon jófej volt! Mondtam neki, hogy melyik a GM fagyi, ő meg megmutatta melyik nem az, mert abból volt kevesebb, és utána reflexből rakott a fagyimba ostyát, majd gyorsan észkbekapott, hogy az nem jó, és elnézést kért, és adott másik fagyit. Ennyire figyelnek itt a LÉ-kre bizony. Nem ám, kiszedi oszt edd meg így, vagy ilyesmi. Leültünk a Jézus templom lépcsőjére és hallgattuk a zenét, amit a téren játszottak, meg, ami kiszűrődött a templomból.
Aztán már hirtelen majdnem 9 óra volt, úgyhogy nekem indulni kellett haza.

Nagyon nagyon nagyon jó nap volt ez a mai is. Az eltévedéssel meg mindennel együtt.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése