2012. október 15., hétfő

Nyugodalmas délelőtt

Ma délelőttös voltam (holnap meg egésznapos vagyok). Felkeltem 8-kor, hogy elköszönjek a lányoktól és Isabelltől és közben magamban imádkoztam, hogy Nino csak egy órácskát aludjon még, és akkor egy kicsit én is vissza tudok feküdni, merthogy cefetül éreztem magam. Fájt a torkom, fájt a nyelés, szédültem, szóval nem volt jó. Vissza is feküdtem az ágyba és kb. 2 percen belül elaludtam.Nagyjából plusz másfél órát nyertem ezzel. Ma az a csoda is megtörtént, hogy Nino mosolyogva ébredt! Bizonyám, nem sírt, nem hisztizett, hanem mosolygott. Megreggeliztettem, aztán megkérdeztem tőle, hogy akar-e festeni, merthogy odakint szakad az eső, és majd csak boltba megyünk el. Akart. Úgyhogy ma ujjfestett a drága, és nagyon lekötötte.Szerintem érezheti, hogy nem teljesen vagyok egészséges, mert totál normálisa viselkedett. Felöltözött időben, nem kellett kergetni semmiért, olyan nyugodt volt, mint egy kisangyal. Én meg továbbra is furán érzem magam, de legalább már a torkom nem fáj, mert ittam egy kis tantumverdét (igaz ez ilyen gyerekeknek való, de a múltkor is ez tett helyre). Vásárolni meg egy kész túra volt. Az olaszok tényleg nagyon szeretik a gyerekeket, mert kaptunk ingyen foccaciát meg ingyen játékos újságot, viszont husi helyett sikerült sajtot vennem, ugyanis nem tudtam mit jelent, amit a papírra írtak nekem, és a szótárban sem volt, gondoltam majd odaadom a bácsinak a boltban és ő ad nekem, ami rá van írva. Na így sikerült lukacsos sajtot venni, húspogácsa helyett.:D Mondtam Isabellenek hogy ne haragudjon, de nem tudtam mit jelent a szó, és gondoltam majd a boltban csak segítenek. Jót nevetett a dolgon.:)

A nyelvtanfolyam meg nagyon vicces, gondolkodom azon, hogy otthon ilyet kéne csinálni. A bácsi ugyanis csak olaszul beszél (néha 1-1 angol szót mond), és mutogat, meg rajzol ha valami nem értünk. Szerintem ez a magyar nyelvvel is simán működne otthon (gondolom vannak ilyen tanfolyamok nálunk is).

Most nyugi van. Csináltam "salsa" szószt, jó csípőset.

2 megjegyzés: