2012. október 14., vasárnap

Nuova tazzinettina.:))

Az van, hogy bár van itt nekem bögrém, de azt néha a lányok is használják. Most momentán valami csokis szósz van benne, amiből Elisa forrócsokit alkotott tegnap. Meg eleve kicsinek találtam mondjuk egy jóízű teázáshoz, szóval szerettem volna másikat. Otthon is a nagy öblös bögrékből szoktam inni, sőt van egy bögrém, amiből enni szoktam. Szóval kellett már nekem egy új bögre. Úgy voltam vele, hogy csak lehet kapni valahol, hát nem hiszem, hogy nem.
Tegnap a coopban nem találtam, a kirakodón nem találtam, sehol se találtam. Hazajöttem, hogy hát oké, majd holnap újra nekieredek, aztán csak lesz valahogy.
Viszont reggel arra ébredtem, hogy Nino kiabál befele, hogy "Anna sveglia!" az anyja meg mondja neki, hogy Nino, lascha Anna dormire!! (vagy valami hasonlót). Ezek után persze, hogy nem sikerült rendesen visszaaludni, ráadásul éreztem, hogy fáj a torkom, a fülem, nyűgös vagyok és fáradt. Szóval ma célirányosan fogok menni a valahova bögrét szerezni, mert nincsen erőm kószálni.
El is indultam a Fiumarába, ami a helyi pláza, útközben segítettem egy angolnyelvű srácnak, hogy hol kell leszállnia, mert ő is errefele jött, gyorsan szétnéztem a plázában. Tényleg kicsi, és nincsen benne bögre csak 8-9 euorért, annyiért meg nem veszek. Úgyhogy, miután beszereztem a tejszínt meg a kólát a fejfájás ellen (tudtátok, hogy a kóla jó a fejfájás meg a másnaposság ellen?), rettentően nyűgösen és szomorúan indultam el hazafele. Félkómában ültem a buszon, amikor is látom, hogy IPERCOOP és egy nyíl. Hmm. Elkezdtem figyelni, hogy vajon látom-e és akkor hirtelen egy nagy COOP felirattal találtam magam szembe, úgyhogy gyorsan leszálltam a buszról (ilyenkor örülök, hogy itt 100 percig jó a buszjegy és simán megszakíthatom az utazást, a lényeg, hogy a 100 percben benne legyek), és bementem a naagy coopba. Leginkább a Batyin lévő intersparra emlékeztetett, és ahogy nézelődtem, egyszer csak ott voltak a bögrék. Sok szép nagy és kicsi bögre, és olyan is, amilyet én szeretnék. Sima egyszerű, dísztelen jumbo bögre és csak 3,90. Hát én úgy de úgy megörültem neki, hogy rögtön vettem egy nutellát is.
Itthon megcsináltam a levesemet, és egy hirtelen ötlettől vezérelve beleraktam egy egész pepperonit is... Őő.. Hát, ha nekem csípett, akkor brutál csípősre sikeredhetett. De ha ez nem űzi ki belőlem a kezdődő kórságot, akkor semmi (ja meg iszogatom a kálciumot is és c-vitamint is vettem be).
Nem akarok beteg lenni...






4 megjegyzés:

  1. Köszi!:)

    Azért fura ez a megfázás, mert itt még mindig egészen meleg van.:)

    VálaszTörlés
  2. A kóla _mindenre_ jó, a kóla az élet elixírje 8)

    VálaszTörlés
  3. utálom a kólát, de amikor nem múlik a migrénem 2 napig, akkor csak az mulasztja el... és ha fáj a gyomrom ritkán, azt is...
    a bögréd meg szép

    jobbuljatok!!!

    VálaszTörlés
  4. Boldog bögrét! Annak idején én is Olaszországban vettem XXXL-es bögrét (0,7 literest!), de sajnos remek olasz műanyag volt, három év után szilánkokra repedezett, majd egy halk sóhajjal porrá omlott. Igaz, mit vártam 2,90-ért? :)
    Légy jól mielőbb! :)

    VálaszTörlés