2012. október 28., vasárnap

Celle

Celle egy kicsi városka Genovától nem messze. Nagyon szép hely és nyáron igazi turista paradicsom. Olyan kék a tenger és olyan gyönyörű, hogy azt elképzelni nem tudjátok. Most a viharok miatt a hullámai is nagyon nagyok voltak. Sajnálom, hogy a képek nem adják vissza a látványát, de azért megpróbáltam.
Este is elmentünk a tengerhez sétálni, és egy csomót beszélgettünk Júliával.:) Aztán találkoztunk Kashával meg Valerioval, és beültünk a bárba, ahol annyira hangos volt a zene, hogy azért nem értettem, amit beszélnek körülöttem, mert nem hallottam rendesen. De azért mókás volt, csak nagyon fáradt voltam. Júlia fogadó családja nagyon helyes és nyitott, majdnem hozzájuk mentem ugye februárban csak aztán mégsem. Rettentő aranyosak voltak. Főztünk rakott krumplit meg brokkoli krém levest, ráadásul RENDES netük van, ami nekem már nagyon hiányzott az elmúlt napok tetűlassúsága után. Ma pedig elindultunk sétálni, de elkapott minket a jégeső, aztán a tengernél meg úgy fújt a szél, hogy azt hittem ottmaradunk. Mindenem vizes , de Júliáéknál betettük a szárítóba a pulcsimat, aminek most finom meleg vizes anyag illata van, mint amikor batikolunk. Szeretem azt az illatot. Ezek után persze nem mentünk már el Savonába, azt majd szerintem valamikor, ha visszajöttünk fogjuk megcsinálni. De a tenger úristen az valami gyönyörű volt. De tényleg én nem bírtam betelni vele. Most már tényleg értem az ex kolléganőmet, hogy miért szerelmes bele. Lassan de biztosan én is beleszeretek a tengerbe. Kaptam filmeket is, most lesz mit néznem üres óráimban, ameddig arra várok, hogy emberekkel tudjak beszélni skypon vagy facebookon esetleg gtalkon.

Jó kis hétvége volt ez.:))

Erre a képre pedig büszke vagyok (amit csak sokadszorra sikerült ám feltölteni...)


1 megjegyzés: