2012. október 29., hétfő

Vieeeeniii Annaaaa!


Reggel arra ébredtem, hogy Elisa benyitott a szobámba. Nem szeretek erre ébredni, mert bár sose alszom meztelenül, de azért képzeljétek el, ha így tennék. Brrr... Aztán még feküdtem az ágyban vagy másfél órát és egy csomó dolgon gondolkodtam. Majd bejött Nino kétszer is, hogy menjek már vele játszani, úgyhogy háromnegyed tízkor kimásztam az ágyból, hogy reggelizzek meg, hogy a kölyökre figyeljek. Úgy volt, hogy megyünk majd a játszótérre, de közölte, hogy nem akar menni. Mire mondtam neki, hogy gyere ide, és széttártam a karomat és beleszaladt és megölelt. Annyira jó érzés volt. Még puszit is kaptam. Aztán játszottunk földön fetrengőst. Rettentő jó volt, aztán fetrengtünk a kanapén is. Van egy játékom Ninoval, én közlöm vele, hogy Sózsák vagy (Tu sei sózsák) mire ő vigyorogva közli, hogy neem, ő nino (No, io sono Nenno!) Aztán közli, hogy Anna, te vagy a sózsák. Namost az, ahogy a sózsákot mondja hát az valami haláli. Felvettem videóra.:D
Ebéd után elmentem olaszra, de nem nagyon tudtam figyelni, ezért hamarabb elindultam haza. A 20 perces 10 perc alatt tettem meg, és közben nagyon fáztam. Viszont megrendeltem a kabátomat! Kép az nem lesz róla, hogy milyen rajtam, majd megnézitek élőben!:)
Este is játszottunk a gyerekekkel, meg furulyáztam nekik (Valentina kapott egy furulyát).

Ninotól pedig egyre többször kapok spontán puszikat, öleléseket, meg sokszor hív játszani.
Jó érzés.


2 megjegyzés:

  1. ő egy szemesemálljól kisgyerek :))))

    VálaszTörlés
  2. Elkepzelem ahogy meztelenul alszol, szivesen, de Dodie nem fog orulni neki. Videot meg kivancsian varom!

    VálaszTörlés