2012. szeptember 28., péntek

Sono stanca

Naggyon naggyon naggyon álmos vagyok és fáradt. Tegnap hajnali három körül sikerült végre elaludni, addig csak szenvedtem. Cserébe baromságokat is álmodtam, de legalább végigaludtam az éjszakát.
Ma Valentina is itthon volt, mert beteg egy kicsit.
Délután elmentem Bogival cipőt nézni, de naná, hogy nem találtunk. Gyűjteni fogok viszont pénzt a dologra, mert amik tetszenek, olyan 40-50 euro körül mozognak. Ha két hétig semmit se veszek, akkor kijön a dolog. Ezek bőrcipők és sok olyan van, amit nekem nagyon tetszik. Majd meglátjuk.
Őő, ma nem nagyon van mit mesélni, mert nem nagyon történt semmi.

3 megjegyzés:

  1. Figy, nézd meg olasz ebayen. Jó, a cipőt ne, de Angliában én így vettem cuccokat. :)

    Alvásra meg macskagyökér-tea (büdi, de jó) vagy pl. dm-ben is van ilyen gyógyfüves alvósbogyó. Nem gyógyszer, én használtam, amikor a suli miatt túl sokat pörgött az agyam.
    Végső esetben patikában Hova, ez is gyógynövényes, csak nagyobb koncentrátumban.

    VálaszTörlés
  2. Igazából általában jól alszom. Ez most ilyen kivételes hét volt. Remélem már vége van neki:)

    VálaszTörlés
  3. AK-s módszer: kezdj el számolni, minél lassabban, bármit. Sarkokat, birkákat, vagy csak tízezertől egyig visszafelé. (Ez utóbbi a hivatalos AK-s módszer.) És ha eltéveszted, kezdd elölről. Elvileg az agyunk az ilyen ostoba feladatok elől alvásba menekül. :)

    VálaszTörlés