2012. szeptember 29., szombat

Itt lakom:DD

Dodie mutatott nekem egy oldalt, ahol olcsó szállásokat lehet találni. Gondoltam megnézem Genovát is erre kidobta ezt:
https://hu.airbnb.com/rooms/498715

Nos az a helyzet, hogy itt lakom:D Mármint ebben a lakásban, így néz ki.:))
Ezek után már sokkal könnyebb szívvel fogom megkérdezni, hogy ha jön hozzám valaki egyedül, akkor alhat-e itt. (Ja most már tudom, hogy Isabella mérnök).

Ma megint semmittevős nap volt. Olyan szinte fáradt vagyok ás álmos, hogy el is aludtam reggel, aminek nem örültem. Nem szeretek elaludni. Mondjuk ha szükség lett volna rám reggel 9-kor simán felkeltenek.:) Múlthéten is ébresztettek.:)
Ma én főztem a vacsorát!:) Levest, meg pirított zöldségeket. A leves itt a következőképpen néz ki:
Fogsz egy csomó zöldséget, mondjuk cukkinit, répát, krumplit és hagymát, felrakod őket főni egy lábosnyi sós vízben. Ha megfőttek akkor az egészet beleöntöd egy műanyag kannába és botmixerrel összemixeled. Kész. Olyan, mint otthon a babakaja (állagra), de egész finom. Főleg sajttal megszórva, meg mondjuk több fűszerrel is el tudnám képzeni. Lehet, hogy otthon majd rászokom az ilyen csinálására, mert hamar készen van.
Holnap találkozom egy másik aupairral, remélem jó lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése