2012. szeptember 15., szombat

Nuovo pantalloni e borsa

Tegnap kinéztem magamnak egy nadrágot a kirakodó vásáron és úgy éreztem ezt MUSZÁJ lesz megvennem.Tudtam, hogy ma kapok fizut, meg megbeszéltük Bogival, aki szintén aupair itt Genovában, hogy találkozunk, szóval gondoltam összekötöm a kettőt és jajdejó lesz nekem!:)
Háromkor találkoztunk a Principe pályaudvaron és onnan indultunk el. Az első utunk a kikötőbe vezetett, ahol megvettem a nacimat, aki látni ahajtja, hogy milyen az vegyen fel skypon (rabyneckley) és megmutatom neki.:). Ezután még mászkáltunk egy csomót, nézelődtünk, Bogi vett egy hajtűt, olyan fajtát, mint, ami Encsinek is van. Én meg vettem egy kis pénztárcát, hogy legyen végre valami normálisan kinéző dolog, amibe a pénzikémet gyűjtöm. Utána továbbmentünk, hogy szerezzünk nekem olasz telefonszámot. NA az egy külön  kaland volt. Bementünk egy Vodafone boltba, az eladó csaj szerencsére beszélt angolul, így Bogi, egy szótár és a google fordító segítségével, nagy nehezen sikerült beszerezni a telefonkártyát, amivel Magyarországot sem hívom nagyon drágán, és az sms is csak 10 eurocent. Szóval szerintem tökjól jártam.Ezután jöttünk- mentünk még, s közben beszélgettünk mindenféléről. Ki hol tanul(t), mit csinál otthon, mi a hobbija, miért jött ki ide, meddig tervezi a maradást, milyen a családja. Nagyon jó érzés volt végre valakivel itt kint is magyarul beszélni. Elmentünk fagyizni is és itt valami isteni a fagyi. De tényleg. Szerintem még fogok oda menni párszor, ha lesz kivel/kikkel. Az tuti, hogyha valaki kijön meglátogatni, oda elmegyünk! TUTI!:)
Aztán betévedtünk egy indiai boltba, (itt elég sok van) és sikerült magamnak végre olyan övtáskát venni, amit egy ideje akarok. Ez simán hordható szoknyával is, olyan, mintha lenne egy plusz zsebem. Talán Maunak van  valami ilyesmi, de neki kétoldalas, nekem meg egy. Amikor tanítottam nagyon örültem volna, ha van egy ilyenem és nem kell folyton pakolászni a zsebeimből a dolgokat.
Majd betévedtünk egy 100 forintos bolt típusú boltba, ahol végre tudtam venni körömollót és körömcsipeszt, meg két új hajgumit, mert tegnap elszakadt az erős hajgumim, és bár Elisa megragasztotta, már másodszor szakadt el, szóval kell a tartalék. Hazafele pedig vettem magamnak csokit és narancslevet.
Mindennel együtt költöttem 40 eurót és már csak müzlit kell vennem. Ja és megvettem egy ajándékot a sokból és ennek nagyon örülök, hogy sikerült. Nem mondom meg, hogy kiét, mert meglepi.:))
A következő nagyobb dolog, amit vennem kell az a cipő lesz. De az ráér még október közepén is.:)
Aztán a következő küldetés az volt, hogy hogyan töltsük fel a telefonomat. Isabelle és Giorgo meg én itt szenvedtünk vele vagy 20 percig, mire sikerült.:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése