2012. szeptember 14., péntek

Képeslap

Ma megérkezett Lyona képeslapja, aminek nagyon nagyon nagyon elmondhatatlanul nagyon örültem. A gyerekek is teljesen belelkesültek, hogy aaa Annának képeslapja jött és kibányászták a postaládából, mielőtt   Isabelle elővette volna a kulcsot.
Ezen túl más nem igazán történt, csináltam krumplipürét, petrezselyemmel, ami Isabelle szerint nagyon finom lett. Mivel nekik nincsen krumplinyomójuk ezért botmixerrel alkottam, ami nagyon vicces élmény. Ebéd után elaludtam kb. egy órára, de nem tudtam mélyen aludni. Mivel éjszaka se aludtam ki magam eléggé nyűgös hangulatom van. Éjjel egy csomószor felébredtem, hogy utána valami nyugtalan álomba kerüljek vissza. Az egyik ilyen az volt, amit a facera is leírtam, hogy a Szedernek baja esik. Még mindig nem szántam rá magam, hogy odamenjek egy idegenhez, hogy megsimogathatom-e a kutyáját. Félek elbőgném magam közben...
Ma ugyanis eléggé sírós hangulatom van. Már-már ott tartok, hogy csinálok egy ingyen ölelés táblát, mert amióta Valentina magától megölelt, nem ölelt meg senki. Meg az is eszembe jutott, amit Sen mondott, hogy odamenni emberkékhez, beszélgetni, de én ehhez gyáva is vagyok meg nem is az én stílusom az utcán az ismerkedés.
Mostanában az is gyakran jut eszembe, hogy tulajdonképpen öreg vagyok én ehhez az egészhez. Az au-pairek többsége 19-25 éves kor között van, nem igazán éltek még egyedül, nem vezettek saját háztartást, egyetemisták, bulizósak. Én meg nem vagyok egyik se. Bulizni is az MTTsekkel bulizom csak, és velük is ritkán. Alkoholt meg aztán főleg ritkán iszom, akkor is általában cidert.
Szóval még mindig nem találom a helyemet, de hát majd lesz valami. Mindig van valami.:)
Mert végül is az idő gyönyörű, a város gyönyörű, megtaláltam azt a nadrágot, amit meg fogok venni holnap, sőt ha nem túl drága, akkor kabátot is találtam (ilyen átmeneti cucc, nem a szövet, hanem olyan indiais, amivel már évek óta szemezek otthon, csak 25-30 ezer forintom sose volt rá). A nadrág is olyan, amit otthon is akartam már venni de, 5-6 ezer forintnál kezdődik az ára, itt pedig csak 8 euro (azt ha átváltom is olcsóbb...).

Szóval ez van most. És elfogyott a babapiskóta...

2 megjegyzés:

  1. Rabyn, és akkor mit szóljak én, ha te öreg vagy...?

    Hát mit szólnék... együttérzek.

    Mondjuk lehet, hogy én nem is alkalmaznék 19 éves aupairt, pont amiatt, amit írtál: fogalma nincs a háztartásról, főzni se biztos, hogy tud, mit kezd 2-3-4 gyerekkel???

    VálaszTörlés
  2. Én villával szoktam összetörni a krumplit, így maradnak benne kicsi darabkák :)

    VálaszTörlés