2012. szeptember 10., hétfő

Harapás

Ma nincs jó napom. Tegnap hajnali fél háromig olvastam az Éhezők Viadalának második kötetét (és be is fejeztem), reggel felkeltem, és mondtam Isabellának, hogy úgyis megyek boltba, hozzak-e valamit? Írt egy helyre kis listát (5 tétel volt rajta) adott pénzt, majd miután lefordítottam azokat a szavakat, amiket nem értek, elindultam. Először bementem a GM boltba és majdnem elájultam. OTT MINDEN van. Én nem hittem el, hogy ilyen létezhet... ha lenne 100 euróm, lazán elköltöttem volna. De csak 10 euróm volt, szóval a naagy költekezés majd máskor lesz. Aztán leültem a főtéren a szökőkút mellé és olvastam egy kicsit, mivelhogy ráérek. Fél12-kor el is indultam hazafele, hogy közben bevásárolok, csakhogy... a listát a sok agyammal itthon hagytam. Úgyhogy gyorsan hazaszaladtam érte, és elmentem boltba, de persze hús nem volt csak a hentesnél, amit nem tudtam merre van, ezért megkérdeztem a zöldségestől, ahol a cukkinit vettem. Fél1-re értem haza a cuccokkal és kértem elnézést Isabelletől, mert itthon hagytam a listát. De felhasználták a vacsihoz, szóval nem volt nagy gáz.
Délután egyedül voltunk a gyerekekkel és Ninora rájött, hogy mindenbe és mindenkibe beleharapjon. Elég szép fogai vannak.... Aztán, miután pisilt, nem volt hajlandó visszaöltözni, így egy szál fütyiben és pólóban rohangált itthon és az istennek se akart elaludni, pedig én bevetettem pár dolgot. Aztán meglátta a rollerét és közölte, hogy ő rollerezni akar. Mondtam, hogy oké, de előbb felöltözöl. És láss csodát felöltözött! Nem sokkal később hazaért Giorgo és mondtam neki, hogy mindenki nagyon ügyes volt és Nino nem aludt semmit. Aztán megkért, hogy vigyem már le egy kicsit, ameddig ő vacsorát csinál(a lányok egész nap elvoltak, Valentina hol olvasott, hol rajzolt, hol pedig papírruhát gyártott saját magának, Elisa olvasott és játszott. Namost ők nem könyvet, hanem képregényt olvasnak). El is indultunk Ninoval, néztük a motorokat, szaladgáltunk, majd hazafele ő úgy döntött, hogy akkor most kitépi magát a kezemből. Miután ez nem sikerült, megpróbált engem is megharapni. Ekkor lefogtam a kezét (mind a kettőt) és leguggoltam hozzá, hogy szemmagasságban legyek. Közöltem vele, hogy ezt ne csinálja többet megértette? A gyerek csak nézett rám egy ideig. Majd mentünk tovább és újra megpróbált megharapni. Na ekkor inkább felemeltem az én szemmagasságomba és újra megpróbáltam neki elmagyarázni, hogy nem ajánlom, hogy megharapjon. Érdekes módon, ezután nem próbálta meg. Cserébe itthon megharapta az asztalt, és Elisát... De ekkor már hazaért Isabella is (láthatóan hullafáradtan) és miután büntibe rakta Ninot, aki újra megharapta Elisát, elvitte beszélgetni.
Még most is volt egy kísérlete a kölyöknek. Nem tudom miért csinálja.
Ma egyébként is rosszkedvű itt mindenki. Fáradtnak tűnnek, meg hát mindjárt kezdődik az iskola is.
Remélem más baj nincsen.

Mivel elég laza volt a délután, és láttam, hogy Isabellenek nem volt ideje kiszedni a mosógépből a friss ruhákat, kiteregettem, meg leszedtem az előzőt. Szerdán úgyis vasalni meg takarítani fogok.:)

Szóval ez nem egy jó nap.

2 megjegyzés:

  1. van egy időszak 2-3 éves kor tájékán, amikor elég sok gyerek harap... le kell szoktatni, sajna nem könnyű

    VálaszTörlés