2012. szeptember 11., kedd

Mielőtt híreket olvasnék

Reggel fél nyolctól ébredeztem, néha kimentem megnézni kellek-e már. Pöppet nehéz volt, mert vasárnap is és tegnap is elég sokáig olvastam. De azért megugrottam. Majd Isabelle szólt, hogy kelti Ninot és menjek. Melegített neki tejet, aztán én próbáltam a gyereket megnyugtatni de nem nagyon sikerült. Isabellenek sem. Aztán kinézgelődtek az ablakon és nézték a motorokat meg az autókat. Ezután Isabelle elindult dolgozni, Nino meg ráharapott a székre és úgy üvöltött, mint akit ölnek. Szerintem én még életemben nem hallottam gyereket így üvölteni. Azt hiszem ezt hívják úgy, hogy torkaszakadtából üvölt. Néha nem kap levegőt annyira. Kb. 3 perc után meguntam és felkaptam, hogy na akkor most megyünk és játszunk. Az apró holmik pakolása nem érdekelte, de nekem is bejött, hogy az ablakon kinézve autókat és motorokat keresgélünk.
Kb. 20 percig álltunk az ablaknál. Utána megreggelizett, felöltözött, és segített nekem elpakolni a mosogatógépből. Nem sokkal később megjött a nagymama és elvitte sétálni, aztán elvitte a lányokat is sétálni, közben én nekiálltam az ebédnek. A gyerekek végül nem kóstolták meg a szószt (ilyen bolognai szerűséget alkottam, de nem tetszett nekik.:)) Aztán hazajött Isabelle én meg egy idő után bejöttem a szobámba olvasgatni és elaludtam... Arra még felnyitottam a szememet, hogy Elisa rámcsukja az ajtót. Aludtam vagy másfél órát...
Ojjé:)

Ma nem voltam sehol. Nem volt kedvem, és nagyon párás a levegő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése