2012. szeptember 21., péntek

E Anna?


Ma reggel Nino jókedvű volt, ami engem teljesen meglepett. Én is jókedvűen keltem, pedig baromi nagy hülyeséget álmodtam. Ezt:


Azt álmodtam éjjel, hogy valami felkészítő táborban, de mégis mtt táborban voltunk, és valami forgatásra vagy mire készültünk, de hogy pontosan mire azt nem tudom. Dobótőrrel kellett gyakorolnom meg íjjal, a többiek kardoztak, meg sminkeltek, meg jelmezeket próbáltak. Kellett táncolni is, de a ház, ahol gyakoroltunk olyan alacsony volt, hogy én csak görnyedve tudtam benne járni, és, amikor ezt szó vá tettem közölték, hogy ez van.

Na ezután Alew közölte velem, hogy el kell menni az egyik faházba, a banyához, mert valami infóval fog szolgálni, ami kell a küldetés sikeréhez. Elmentem a banyához, de a házában minden csupa vér volt, az meg ott feküdt összekaszabolva, a szoba közepén. Én a döbbenettől elkezdtem kihátrálni, és szépen belehátráltam az orgyilkos tőrébe, aki még a fülembe súgta, hogy nem öllek meg ha nem sikítasz. Én meg annyira meg voltam ijedve egyébként is, hogy nem sikítottam, csak éreztem, ahogy a derekamba tolja a kését. Persze csuklya volt rajta, úgyhogy nem láttam. Aztán ellépett a hátam mögül én meg összeestem és tudtam, hogyha eleget várok, akkor dobótávolságon kívülre fog érni, és biztonságosan sikíthatok. És akkor sikítottam, de akkorát, mint még életemben soha. Erre, az éppen a keretjátékot próbálok, rohantak oda, mindenki talpig jelmezben, és az iszonyat ott ült az arcukon. Valaki felnyalábolt, Esgal meg távol tartott mindenkit a háztól.

Miután kicsit rendbe tettem a konyhát, meg a lányok szobáját, Nino épp szétdobálta az autóit. Mondtam neki, hogy én nem szedem össze, ő dobálta szét, de addig nem megyünk játszani, ameddig nincsenek az autók a hátizsákjában. Mire vigyorogva közölte, hogy én szedjem össze. Na ezen elvitatkoztunk egy ideig, aztán mondtam neki, hogy segítek összeszedni, de neki kell elkezdeni. Aztán csak összeszedte egyedül. Tudtam én, hogy össze tudja. A téren rajzoltam neki egy autót krétával és belerajzoltam őt is. Mire ő mutatta a másik ablakot, hogy és én meg ott ülök. Mármint, hogy Anna qua! Oké odarajzoltam magamat is és nagy volt az öröm.


Itthon főztem neki gnocchit, meg kapott magozott szőlőt, aztán megjöttek Isabelláék. Azt terveztem, hogy a délutáni műszakban, megint elmegyünk sétálni és jól elalszik és addig én vasalok. Erre most alszik... Hát mikor fogok én vasalni meg felmosni?


Egyébként rájöttem, hogy én tényleg soha nem fogom a takarítást olyan nagyon fontos dolognak tartani, mint sokan mások. Ma például megcsináltam Valentina ágyát (minden nap megcsinálom) és hazaérve az első dolga volt oda "menekülni" amikor Nino kivette a kezéből a szövegkiemelőt, és a takaró alól kiabálta, hogy EZ ROSSZ EZ ROSSZ!
Tök fölöslegesnek érzem, hogy be kell türögetni az ágytakarót, amikor este úgyis kiszedik... Ugyanilyen fölösleges dolog, a már említett mosogatógépbevaló bepakolás előtti öblítés. Ráadásul nincsen elég evőeszköz két étkezéshez, úgyhogy úgyis ki kell szedni és el kell mosni a villákat/kanalakat. A portörlés (bár ezt nem kell csinálnom) is ez a kategória.

Amit nem tartok fölöslegesnek: a seprés (itt minden meglátszik naponta 2-3x simán seperni kell), a porszívózás, a felmosás, a ruhák mosása-teregetése ezt még szeretem is csinálni, néhány ruhadarab vasalása, meg a mosogatás. A mosogatógép egyébként a lábasokat pl.: nem tisztítja rendesen, szóval azokat kézzel kell elmosni.

Lassan megszáradhatnának a ruháim...

1 megjegyzés:

  1. Ágytakaró betűrés?
    Brrrr...

    Engem anyukám nagyon rendszeretetre próbált nevelni, csak sajna én nem vagyok ilyen típus, ezért a Németh László utca maga volt a Mennyország, ahol nem kellett 2havonta a teljes könyvespolcrendszert portalanítani és szabad volt csöpögtetőt használni, nem kellett mosogatás után rögtön törölgetni... sőt vasalni se kellett!!

    Nem is tudom, mit kezdenék olyan helyen, ahol vasalni kell... Idhren, ha jól rémlik, rengeteget vasalt a fogadócsaládjánál anno.

    Viszont sztem ez a család még fényévekre van a rendmániástól, emlékezz csak a küsnachti családomra :P

    VálaszTörlés