2012. szeptember 20., csütörtök

Depi nap

Azt álmodtam éjszaka, hogy egy üres tízemeletesben kempelünk az éjszaka közepén Alussal és Mogyival és csak egy villogó zseblámpánk van, és valamit nagyon keresünk. Meg fel is ébredtem hajnali négykor, hogy kegyetlen szomjas vagyok.
Aztán 9 körül megint Nino hisztijére keltem. Nem tudom min hisztizett, de azt ige, hogy olyan erővel csapta falnak a bilijét, hogy letört belőle egy darab (Giorgo mesélte). Fogalmam sincsen miért csinálja ezt, de ami még rosszabb a szüleinek sem.
Miután rendbe tettem a lányok szobáját elmentetünk a térre, ahol Nino sikeresen beleharapott egy másik gyerekbe, aki meg megtépázta a haját. Éljenhurrá.
Hazafele rossz buszra szálltunk, de nem baj, buszozni sosem rossz (Petivel pl.: külön program volt a busz-metró-villamos). Szerintem fogok olyat csinálni, hogy megyünk egy kört a busszal, hátha elalszik rajta...
Itthon labdáztunk, ebédeltünk, labdáztunk, visított, fogalmam sincsen miért... De legalább nem hisztizett. Most hisztizik az anyjának.:)

Viszont nagyon szeretnék hazamenni. Azt már most tudom, hogyha legközelebb ilyesmibe fogok, akkor 5 éves kor alatt nem vállalok gyereket. Az 5 éveseknél már legalább tudom mit kell csinálni... (Otthon meg legalább értem a gyereket akkor is ha visít...)

13 megjegyzés:

  1. mondtam, hogy életkori sajátosság - ha nem bírod, gyere haza, ez lesz még egy évig...

    VálaszTörlés
  2. Ebben a tanévben tuti nem fogok otthon élni. A legrosszabb esetben családot váltok karácsony után.
    Ha lenne otthon munka, akkor hazamennék, de nincsen. Itt meg, ha már nem kell olyan dolgokat vennem, mint telefon, meg net, akkor el tudok kezdeni végre félrerakni.:)

    VálaszTörlés
  3. Rabyn, emlékszel, mikor én arról írtam, hogy a hatéves artikulálatlanul ordít és nekem jön?

    na ez a gáz.
    ahogy dorw is írta, Nino teljesen normális kétéves. Sőt, fejlettebb is hiszen már szobatisztul és szól!
    Ne akarjatok tőle túl sokat! Te is erre intettél engem az én gyerekeimmel kapcs.

    VálaszTörlés


  4. Tudom, hogy meglepően ügyes, főleg ahhoz képest, hogy két éves.:) Az általam ismert kétévesek többsége még nincsen ezen a szinten (júniusban múlt kettő). Csak hát ugye én nem erre a korosztályra vagyok képezve és még szoknom/tanulnom kell a dolgokat.

    VálaszTörlés
  5. Hát, nem tudom. Szerintem ez nem normális, még egy két évestől sem. Az én egyik unokahúgom sem csinálta/csinálja. Persze, hisztiztek, meg teszteltek ők is, de egyik se harapott, és nem üvöltöttek ilyen mennyiségben. Rabyn minden nap ír ide, és mindegyik postban van szó az üvöltő, magát a földhöz verő, harapó, üvöltő Ninoról.
    Szerintem ez a gyerek veszettül el van kényeztetve, és még két éves is.

    VálaszTörlés
  6. A máshol már ajánlgatott pálinkáskenyér erre is beválik :D

    VálaszTörlés
  7. Csak pálinkás csoki van itt, azt is én hoztam a szülőknek:D

    VálaszTörlés
  8. imádom a gyereket sose nevelő emberek elveit...

    VálaszTörlés
  9. Momo, most mondjam, hogy majdmeglátodteis?

    Adná a Jó Isten, hogy minél előbb!

    bár sztem titeket ismerve, neked nagyon píszí gyermekeid lesznek. Ez a kiskölyök egy temperamentumos olasz kis fickó, okos és ügyes, az okos gyerekeknek sokszor túlpörög az agyuk és nem bírnak a vérükkel. Következetesség, csak ez segít. Vagy az se.

    Hosszú távra dolgozunk, nem várhatjuk el tőlük, hogy azonnal mintagyerekek legyenek. Két unokahúgból( LÁNYOK ráadásul!) nem lehet következtetéseket levonni. Ha lehúztál mondjuk 2-3 évek bölcsiben, már tágabb képed lesz arról, hogy hogy viselkedik egy _normális_ kétéves.

    Egy okos amerikai orvos mondta: "Hét évbe telik, míg az egyetemen megtanuljuk az összes rendellenességet, de a normális jelenségek sokféleségének megismerésére egy élet is kevés."

    És nem szabad a gyereket egy általunk elképzelt tökéletes formába betörni akarni. Akkor máshol jön ki az agressziója, lehet, hogy szorongásban pl. Ami nagyon nem jó. A harapást tiltani kell, muszáj, de egy Ninotól nem lehet elvárni, hogy egy csöndben üldögélő, könyvnézegető Emi legyen. Illetve el lehet, de attól csak mindenki boldogtalan lesz.

    Uff beszéltem.

    VálaszTörlés
  10. ó én csak azt szeretném ha nem visítozna...

    VálaszTörlés
  11. Nem akarom én betörni. Csak pont azt mondtam én is, hogy ez nem feltétlenül normális, attól, mert ilyen korban van. De tény, hogy két unokahúg még nem egy tág merítés, ezt elismerem.
    És arról sincs szó, hogy az én gyerekem nem fog hisztizni. NYilván fog, nem is tudom, hogy mit fogok akkor csinálni. Valószínű otthagyom, amíg meg nem lepődik:)

    Csak azt mondom, hogy Nino a számomra eddig ismert elkényeztetési tüneteket produkálja.

    Rabyn, szerintem rabold el:)
    Akkor aztán lesz meglepetés.

    VálaszTörlés
  12. Az jó lehet, tényleg érdemes kipróbálni!

    VálaszTörlés