2012. szeptember 26., szerda

Délelőtti bejegyzés

Miután tegnap éjjel MEGINT nem tudtam rendesen aludni, mert vihar volt, így kezdek lemerülni... Délelőtt elmentünk Ninoval sétálni, de mivel minden fürdött (tutto bagnato... minden vizes), ezért nem sokáig voltunk kint. Hazaérve megkaptam a mai feladatokat, de nem csak én, Isabella is, hogy hívjon fel valakit. Giorgo meg megkérdezte, hogy meg akarom-e mutatni a kezemet orvosnak és mondtam, hogy igen, mert még mindig nem jó és fáj. De ehhez kéne a júliusi röntgenkép, ami NINCS mert nem kaptam kézhez anno.
Hazaértünk, nekiálltam takarítani meg főzni. Ebédkor elővettem a GyU-t hogy na akkor most olvasok, ameddig Nino meg én eszünk. Mire Nino hozott egy könyvet, hogy akkor ő is olvas. Hát haláli volt, amilyen komolya arccal nézte a képeket és közben tömte a fejébe a tésztát. Ha holnap is megcsinálja lefotózom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése