2012. szeptember 8., szombat

Az első fizu

Tegnap este megkaptam az első fizetésemet. Úgy gondoltam, hogy na akkor ma hajrá város! Reggel a család  elment családozni, úgyhogy az egész napom szabaddá vált. Dél körül el is indultam, célirányosan, hogy akkor ma veszek könyvet. Azt tudtam, hogy Via XX Settembre utcán van a könyvesbolt, de hogy hol azt nem. Közben nézelődtem mindenfelé, hogyha esetleg olyasmit látok, ami nélkül nem tudok élni, akkor megvegyem. Nem nagyon láttam olyasmit, ami nélkül nem tudnék élni. Az utcán visszafele jövet(a másik oldalon) végre megtaláltam a könyvesboltot és ott azt a könyvet, amiért indultam.
Íme: 
Szintén ebben a boltban találtam meg ezt: 



Csak az enyém sötétlila. Muszáj volt valami olyasmit vennem, amire igazából nincsen szükségem. Az első fizumból, amit a suliban kerestem is vettem valami haszontalanságot (ez egyébként egy usb elosztó). 7 euro volt és egyébként is akartam már venni valami hasonlót, mert kevés a luk a gépemen.
Aztán még boltba mentem ebédért (ha nem lennék nyomi, olyat,de olyan ebédeltem volna...) aztán hazajöttem megfőztem magamnak, mostam egy adagot (a saját ruháimat) és kiteregettem őket ide az ablak elé. Remélem hamar megszáradnak, meg hogy nem fog esni se.:)) 

Most boldogság van az új könyvemmel, ami nagyon nagyon szép. 

1 megjegyzés: