2013. április 26., péntek

Venerdi

A mai nap a nagy semmittevésről szólt. De tényleg SEMMIT nem csináltam. Eredetileg le akartam menni a kikötőbe, de esett az eső.Mondjuk ettől még holnap le fogok menni, a kerten keresztül. Azt hiszem.
Tegnap este nagyon furcsa volt egyedül lenni, konkrétan féltem a lakásban, így le se kapcsoltam a villanyt az előszobában. Sokszor felébredtem éjjel és baromságokat álmodtam.

Most már szinte folyamatosan az pörög a fejemben, hogy mit fogok csinálni hétfőtől.
Hétfőn reggel 8:30 után valamivel elindulok a pályaudvarra, felszállok a vonatra, elmegyek Milánóba. Ott elvileg találkozom emberekkel, meg lerakom a csomagomat a megőrzőben, és elmegyünk megnézni a Dómot meg a Scalat. Legalább ezt a kettőt lássam. Utána visszamegyek a csomagjaimért, felszállok egy malpensába vívő buszra, és kimegyek a reptérre. Amint lehet leadom a csomagjaimat és becsekkolok. Végül is tök mindegy hol várom a repcsit, a reptéren belül, vagy kívül. Este tízkor felszáll velem a gép, és éjfélre már remélem megölelgetettem anyukámat, meg azokat, akik kijönnek elém.

Hazaérünk, eszem valamit, alszom. Másnap felkelek, elmegyek pénzt váltani, befizetem a tábort, megveszem a sisakot, meg némi kaját az estére, aztán hazamegyünk anyuval, pancsolok egyet, és elindulok Thereonhoz, aztán bevárjuk Tündééket és felmegyünk tábortüzezni. Másnap jövök csak haza, gondolom hajnalban, utána elmegyek az albérlőkhöz, megbeszélem a megbeszélnivalókat, elhozom a bringám, találkozom a többiekkel. Másodikán találkozom még barátokkal, harmadikán szerepjáték, negyedikén kirándulás és leánybúcsú, ötödikén anyák napja, hatodikán orvos, kilencedikén elvileg filmnézés, de ez még nagyon talános, tizedikén találkozó barátokkal, tizenegyedikén nyelvvizsga, aztán esküvő, tizenkettedikén kirándulás, utána legközelebb 21-én van fix. progim a nyelvvizsga, és 26-án progi mogyival.

Közben állást is keresek, mint egy agyalágyult, és remélem május végére lesz is valami.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése