2013. április 21., vasárnap

Semmittevős hétvége

Tegnap végre, végre aludtam délután két órát. Nem is tudom mióta akartam már délután aludni. Iszonyat fáradt lehettem ,mert semmire se ébredtem fel, pedig bejöttek a szobámba, mert visszahozták a telefonomat, amivel a lányok játszottak.
Délelőtt takarítottam, vasaltam, Ninoval voltam, mert a család elment uszodába és csak kettő körül értek haza (délig lettem volna...) Utána aludtam.
Aztán néztem Gyűrűk Urát olaszul, meglepően sok dolgot tanulok meg belőle (leginkább szavakat) és azt veszem észre, hogy itt sem sűrűn használják a fránya kötőmódot. Meg töltögetem a tesztkönyvet is, aminek siralmas az eredménye.:( olyan 50/25-30 között vannak az eredményeim, de van olyan tesztsor ahol 50-ből csak 13-ra tudtam a helyes választ. Ilyenkor kicsit elszontyolodom, hogy az istenbe fogok én nyelvvizsgázni, aztán eszembe jut, hogy a rohadt életbe előfordul, hogy hamarabb jut eszembe egy szó olaszul, mint magyarul, hogy a múltkor már olaszul álmodtam, hogy értem, amit olvasok (nem csak a HP-t, mást is), hogy mégiscsak 8 hónapig ezen a nyelven kommunikáltam napi szinten, még ha hibásan is, hát most már csak sikerül.Még van egy kicsi időm, addig gyakorolok, meg csak olaszul nézek filmet és olvasok, hát csak összejön már...

Ma annyi dolgom van, hogy kitakarítom a fürdőszobámat, mert holnap jön valami csaj ide, aki péntekig itt lesz és használni fogja, utána meg már nem is megyek vissza oda, mert fölösleges.

Szóval ma a fürdőből is kiköltözöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése