2013. április 3., szerda

A szobám

Fura, amikor megérkeztem és megláttam, hogy mekkora szobában fogok lakni, azt hittem rosszul leszek. Aki még nem látta volna, ez egy nagyjából 5-7nmteres picike zöld szoba, picike ággyal, szekrénnyel asztallal. Ha ketten vagyunk benne, már megtelt, három lépésből pedig kint vagyok a szobából. Ennyire icipici helyen ilyen hosszú ideig még sosem laktam. Mondjuk rosszul is leszek benne, ha nincsen nyitva éjszaka az ablak. Erre akkor jöttem rá, amikor influenzás voltam, azóta minden éjjel kinyitom az ablakot résnyire és sokkal jobban alszom.
Furcsa lesz, hogy lesz terem (a húgom szobája anyuéknál szerintem legalább 3x ekkora), hogy elférek, hogy nincsen spaletta az ablakon. Még a nagyon puha, amúgy baromi kényelmetlen ágyam is hiányozni fog.

(S igen, pont a szobámról nincsen kép, de amúgy itt lakom)

https://hu.airbnb.com/rooms/498715

1 megjegyzés:

  1. én gyerekkoromban a nagyanyámmal laktam egy 16 nm-es szobában, aztán a férjemmel egy 12 nm-esben. Most ugyanabban egyedül, de így is kicsi... mindent meg lehet szokni :)

    VálaszTörlés