2013. április 10., szerda

A színes szökőkút

Genova főterén (legalábbis szerintem ez a főtér) a Piazza Ferrarin van egy gyönyörű nagy szökőkút. Az a fajta, aminek a szélére az emberek kiülnek nyáron, belelógatják a lábukat. Pedig semmi különös díszítő eleme nincsen, egyszerűen csak szép.
Korábban már írtam róla, hogy pirosra színezték, hát most kék. Egyébként sima víz színe van.

S most össze is kötöm a mai sétánkkal a bejegyzést. Történt ugyanis, hogy Nino baromi nyűgösen kelt, ámde odakint csodaszép az idő (pólóban voltam, ő kabátban...) és tegnap megígértem a boltosnak, ahol a tollat kapni lehet, hogy visszajövök érte.Viszont ma csak egy szabad órám van, nem lett volna rá idő, ezért kitaláltam, hogy lesz, ami lesz felkapom a kölyköt és irány a főtér. Úgyis kék a szökőkút, hátha leköti egy kicsit.
Miután Lucifert nagy nehezen felöltöztettem, elindultunk, a buszon beszélgettünk, és teljesen el volt ájulva a kék szökőkúttól. Megvettük a megvenni valót, ígértem neki nyalókát.:) Játszott egy kicsit a vízzel, aztán elmentünk nyalókáért és haza. Aztán megint hisztizett. Ma pöppet hisztis...

De amint felszálltunk a buszra, nagyon ügyesen kapaszkodott. Aztán le is tudtunk ülni, és ült az ölemben és nézett kifelé, és olyan jó érzés volt, hogy ott ül az ölemben. Szeretek kisgyerekkel utazni, mert lehet nekik mutogatni a mindent (Petivel is nagyon szerettem BKVzni, olyan csodásan tudnak rácsodálkozni a világra). Láttunk kamiont, (teherautó volt az...) meg másik buszt, ami  a valahovába megy, meg sok autót és motort, és még bicikliket is. Közben a szemben ülő fiatal lány és az öreg bácsi mosolyogva nézett minket. Szerintem hamar levágták, hogy nem lehetek a gyerek anyja, tekintve, hogy kicsit érdekesen beszélek hozzá, és nem mindig értem amit mond. A csúcs beszólása az volt Ninonak, amikor elment mellettünk egy mentő, s közölte, hogy Nézd mentő! Így csinál, hogy nino nino nino! Mondtam neki, hogy mint, ahogy te szoktál? Mire közölte, hogy igen, ahogy én szoktam. Erre a szemben ülő bácsi felnevetett.

Szeretem látni, hogy mosolyognak az emberek, amikor ránéznek erre a kis törpére. S mindig mosolyognak.

S akkor a mai képek:




Sajnos valamiért nem akarja áttenni a gépre azt a képet, ahol a komplett szökőkút látszik. 

1 megjegyzés: