2013. április 11., csütörtök

A Sajt


Egyszer még nagyon nagyon régen ettem parmezán sajtot otthon és hihetetlen rosszul lettem tőle. Azóta nem is próbáltam, mert a szagától is hányingerem lett.
Amikor viszont itt először megszórták a tésztámat sajttal, hát az valami fenomenális volt.
Továbbá hiányozni fognak még a mindenféle kecske és más sajtok is, meg a ricotta, ami nem túró de majdnem az. Szóval igazából az itteni tejtermékek fognak hiányozni azt hiszem. :)


Ma amúgy még mindig hisztis nap volt. Nino tegnap este felrepesztette a száját (lepottyant valahonnan), így a szüleivel aludt, és olyan nyűgös-hisztis volt egész nap, hogy kezdett az agyamra menni. Nem beszélt, csak nyöszörgött, sírdogált, hisztizett ha egy pillanatra kimentem a szobából, semmi se volt jó neki, nem akart se enni se inni... Aztán valami rajzfilm lekötötte, így el tudtam menni vasalni.

Mivel ma van a Költészet Napja, Kalákát hallgatunk. Tetszett neki:)

1 megjegyzés: