2013. április 12., péntek

A hazautak a lányokkal

Szeretek a lányokért menni. Olyankor van 20 percem magamra, és miután elhoztam őket mindig beszélgetünk egy kicsit. Néha játszunk is.
Tegnap például a buszon azt játszottuk, hogy milyen szavakat ismerek én olaszul és miket nem. Amiket nem azt Elisa lelkesen magyarázta, hogy micsoda. Beszéltünk madarakról, ételekről, egyéb állatokról és végül kilukadtunk a neveknél, hogy melyik van férfi megfelelője is. Utána Elisa vicces mesélt nekem, de előtte megkérdezte tudom-e mit jelent a merda (szar). Mondtam, hogy persze.:D De olyan aranyosan kérdezte meg, mert hát ugye ez csúnya szó.:)) Aztán elmondott egy viccet, amit értettem is,és nevettünk rajta.

Megbeszéltem vele, hogy eljön velem könyvet venni,mert fogalmam sincsen milyet szeretne, és majd segít választani valamit a húgának is. Ninonak már tudom, hogy mit veszek.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése