2013. február 21., csütörtök

I miei vestiti (az én ruháim)

Szóval az úgy volt, hogy még mielőtt visszajöttem, eldöntöttem magamban, hogy mindenképp változtatok a ruhatáramon. Úgy gondoltam, hogyha összesen 200 eurót költök magamra (ebben benne van a cipőtől a melltartón át a felsőkig minden) az kb. elég is lesz, hogy tartós, mutatós, normális cuccaim legyenek és ki tudjam végre dobni azokat, amiket már nem hordok, vagy szakadtak.
Van egy oldal, ahonnan a kabátomat is rendeltem, és ott találtam is magamnak négy csini felsőt. Az egyikkel rendszeresen szoktam álmodni, hogy abban vagyok. Vártam, hogy megérkezzenek a cuccok, de hát csak nem jöttek, így írtam egy mélt az EMPnek, hogy hun vannak má a rucik? Rögtön jött a válasz, hogy nem talált ide a kézbesítő. Oh mondom az érdekes, mert már kétszer idetalált. Erre írták, hogy hívott telefonon én meg írtam, hogy láttam, de nem tudtam visszahívni. Végül abban maradtunk, hogy hétfőn érkeznek a cuccok.

Nagyon várom őket, mert kíváncsi vagyok hogy fognak állni, meg ilyesmi. Majd csinálok képet úgy, mint a nadrágomról, és felteszem, hogy ti is lássátok. (tehát a kis buksi fejem nem lesz benne a képben, csak nyaktól lefele-derékig).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése