2013. január 17., csütörtök

Sogno... (álmos)

Tegnap direkt korán mentem aludni (11 körül) és az istennek se tudtam elaludni egészen hajnali egyig. Pedig mindent bevetettem, de nem sikerült. Hogy, hogy merültem álomba, fogalmam sincsen, de nem álmodtam jókat, arra emlékszem. Harcolós, menekülős,harcolós álmok voltak.
Reggel még így is jóval az óra előtt ébredtem, de nem másztam ki az ágyból, csak fél 10 körül. Nino már ébren volt, így játszottunk,meg játszottunk. Halál fáradtnak éreztem magam, és semmihez se volt kedvem. Aztán láttam, hogy hoppá, nem takarítottam ma semmit, és ez nem jó, így gyorsan lemostam a tűzhelyet, meg felsepertem, de felmosni már nem maradt energiám.Úgy érzetem, hogyha nekem most még ezzel is szórakozni kell, sikítok. Éhes se nagyon voltam.
Ninoval megnézettem a gépemen, a Dzsungel Könyvét olaszul (a Disneyt). Na az tetszett neki, meg le is foglalta.
Délután meg találkoztam egy másik aupairral, ami tökjó volt!:) Találtam egy teázót közel a főtérhez, ahova majd sokat megyek, ha már nagyon nem bírom itthon. Nem mondom, hogy hangulatos hely, de közel van és van wifi, és inkább ott ülök, mint a mekiben. mondjuk 3 euro egy forrócsoki, de hát istenem...
Aztán elhoztam a lányokat.

Most egészen használhatónak tűnik a space billentyű, de muszáj leszek összeszedni egy új gépre valót, és addig imádkozni, hogy ez ne haljon meg, májusig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése