2013. január 20., vasárnap

Domenica

Tegnap este megérkezett hozzánk Júlia és hajnali kettőig beszélgettünk. Nagyon jó volt vele beszélgetni egy bögre tea mellett, mesélt ő is, meséltem én is sok mindent. Megmutattam neki a karácsonyi ajándékaimat, amiket magammal hoztam, aztán aludni tértünk.
Reggel Nino visítására keltem, de nem másztam még ki az ágyból, mert annyira szépet és megnyugtatót álmodtam, hogy vissza akartam még egy kicsit kerülni oda.
Aztán reggeliztünk és nekivágtunk a városnak, ahol persze minden zárva volt. Elmentünk a Fiumarába is, ettünk pizzát, és a pincér nagyon aranyos volt, rögtön kiszúrta, hogy külhoniak vagyunk, és leállt velünk beszélgetni, és kérdezgetett szavakat meg telefonszámot cseréltek Júliával:) Ez egyébként annak a pizzériának a párja, ahol Thereonnal voltunk.
Megnéztük, hátha adják a Hobbitot, de ott csak este 10-kor volt, így ez most kimaradt. Helyette mászkáltunk, nézelődtünk, beszélgettünk.

Hideg volt kint eléggé nagyon.

Megmutattam neki a kórust meg, megkaptam tőle a másik két GyU filmet is. Néztünk nekem netbookot, 220 euró alatt nem fogom megúszni a témát, de muszáj leszek elkezdeni gyűjteni egyre, mert tényleg félek, hogy ez nem bírja ki. Ha nem kell vennem, csak annál jobb, akkor majd veszek otthon.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése