2013. január 21., hétfő

Álmatlanul

Még mindig képtelen vagyok vagy végigaludni az éjszakát, vagy időben elaludni. Tegnap hajnali négy körül sikerült elaludnom... Ennek hatására, némileg zombi fejjel jelentem meg reggel, mondtam is Giorgonak, hogy nem aludtam ki magam. Aztán ahogy ültem a teácskám felett épp elbambulva, Giorgo kérdezte, hogy min gondolkodom. Mondtam neki, hogy azon, hogy mit csinálok ha hazamegyek, hogy lakást kell találnom, meg hogy hülye a miniszterelnökünk és alig van otthon munka, tanári meg főleg nem és sok a tüntetés is. Mindezt olaszul ugye. Kicsit azért büszke voltam magamra, hogy el tudtam neki magyarázni.:)
Aztán felébredt Nino 11 körül. Egy órát mesézett, mert semmihez se volt kedve. Nagyon nagyon nehezen kelt, szerintem pont valami mélyalvásból keltettük fel. Nem szeretem felkelteni, mert marhaságnak tartom, hogy ameddig nem muszáj kimászni az ágyból (óvoda, iskola ilyenek) addig minek kell egy kisgyereket felkelteni?

Délután sétálni mentem azzal a céllal, hogy veszek pólót, meg festéket, meg amúgy is nagyon szép idő van. Nem fújt a szél, nem volt hideg, sütött a napocska. Otthon kb.március végén szokott ilyesmi lenni. De persze nem találtam se pólót se festéket (textilfilcet igen), úgyhogy holnap megint nekivágok.

Rettentően fáj a lábam, érzem, hogy megint taknyosodom:((

3 megjegyzés:

  1. Átérzem a problémát ^^; Lefekvés előtt meleg tej/ kálcium tabletta? Nekem ugyan nem használt, de hátha másnak igen. A magnéziumra is azt mondta a dokim, hogy elvileg segít elaludni is.

    VálaszTörlés
  2. jó hallani, hogy már ilyen jól etársalogsz olaszul... az mindig nagy élmény az ilyesmi:)

    VálaszTörlés