2012. november 30., péntek

Manifestazione

Elmentem ma délután Elisáért, meg suliba is. Cefetül hideg van kint, már kesztyűt kellett húznom. Nem voltam tőle túlzottan vidám, de ház hazafele úgyis busszal jövünk. Várom a kiscsajt, közben elkezdett kockára fagyni az orrom, odaadtam neki a papírt, amit oda kellett adnia a tanítónénijének. Itt is tegezik a tanárokat ha jól vettem ki a szavaiból. Ezután elmentünk a buszmegállóba és vártunk. És vártunk... És vártunk... És a busz nem jött és nem jött és nem jött. Mondtam Elisának, hogy menjünk haza gyalog, de nem őő busszal akar menni. Oké legyen. Na negyed hat körül érkezett egy 18-as, amiről tudtam, hogy a lift aljában rak le minket, ami meg felvisz a kilátáshoz, dejó. Aha... Csakhogy tüntetés volt a főtéren, úgyhogy NEM ment arra semmi, hanem került, így nem jutottunk el a térre, egészen az ipecoopig mentünk, ami azért nincsen közel. Mondtam neki, hogy na akkor most leszállunk és el kell jutnunk a Principe felé, onnan meg majd gyalog. Zseniális ötlet volt, mert jött is egy busz, ami arrafele megy, de nem ment ám el a Principére hanem az alagútnál tett le minket, onnan pedig gyalogoltunk, aztán lifteztünk. Közben mind a ketten jól átfáztunk, nekem azóta dől a takony az orromból, úgyhogy ha holnap nem hoznak narancsot, elmegyek venni  egy kilót és megeszem szombat délután. Még van 4 euróm az erre a hétre magam által kiutalt pénzemből.:)
Megbeszéltem vele a kiabálást is, azt mondta, hogy oké. Szerintem nem is vette észre, hogy üvöltött. Mondtam az apjának is, hogy nem volt jó erre ébredni reggel.

De tuti, hogy ezt a szót, míg élek nem fogom elfelejteni...

1 megjegyzés: