2012. november 29., csütörtök

Filo

Már majdnem teljesen készen vagyok az egyik ajándékkal, de kellett hozzá még cérna. Na megkérdeztem Isabelle-t hogy hol van itt cérnabolt (merceria). Mondta, hogy elmegyek az xy térig és ott kérdezzem meg. Néztem rá, hogy őőő oké... Nagyon rendes volt, mert egy órával hamarabb engedett el, hogy még nyitva találjam a boltot. Na el is indultam szépen, le is értem az adott térig, ahol először egy kreatív cuccokat áruló boltban kérdeztem meg, hogy amúgy ez a bolt hol van? A néni magyarázott valamit, de nem teljesen értettem, így jól eltévedtem. Visszajutottam a térre, bementem egy másik boltba, ahol megint magyaráztak valamit, de még mindig nem jártam sikerrel. Már majdnem sírtam, amikor bementem újra ugyanabba  a boltba, hogy bocsi, de nem találom! Jaa, hát ne merceriát keressek, hanem a boltot úgy hívják hogy... Így persze azonnal megvolt. Icipici boltot képzeljetek el, benne egy csomó emberrel. Na gyorsan megkerestem, amiért jöttem, majd mondtam, hogy egyébként hímzőfonalat szeretnék. Jaa az csak feketében van... Hát az nekem nem jó, nekem barna kéne meg sárga. Jaa az nincsen. Hurrá. Úgyhogy a következő adag ajándékhoz még fel kell kutatnom valami boltot,ahol van hímzőfonal is, nem csak keresztszemes öltéshez való...
Viszont ezután nagy örömmel jöttem haza, mert ma szépen be tudom fejezni (majdnem) amit elkezdtem.

A másik mókás dolog az volt, hogy Nino közölte az utca közepén, hogy MOST kell pisilni. Őőő.. Oké. Nadrág le, gyerek megtart, mondom neki, na hol a pisi? Hát nem telibe pisilte a kezemet? Én akkorát visítottam ijedtemben (képzeljétek el, hogy fogtok egy gyereket, hogy tudjon pisilni, de nem látjátok, hogy pisil-e és akkor valami meleg végigfolyik a kézfejeteken...), aztán elkezdtem röhögni, és itthon olyan mennyiségű szappannal mostam kezet, hogy ihaj. De azért vicces volt, Nino is nevetett.

Amúgy ma 11-ig aludtunk, mind a ketten. Én ugyan felkeltem, amikor kellett, de ő nem, és úgy voltam vele, hogy akkor még egy kis pihi az ágyikóban nem árt. Néha kimentem megnézni, hogy lélegzik-e még, és el-el aludtam én is. Naggyon jó volt.

1 megjegyzés: