2012. október 17., szerda

Una dozza e mezzo ore

12 és fél órát aludtam és még tudtam volna, de már dél volt. Nem igazán vagyok még a helyzet magaslatán, de azért alakulgatok. Mondjuk ma ritka ronda idő is volt odakint, ami még rásegített a helyzetre. Isabelle kérdezte, hogy szükségem van-e valamilyen gyógyszerre, de mondtam neki, hogy hoztam magammal, úgyhogy köszönöm, de nincsen. Ma megérkezett Valentina babaháza, óriási öröm volt, nagyon szép kis babaház, majd csinálok róla fotót. Azzal játszott egész délután, míg én próbáltam Ninot elaltatni. Végül Valentina ágyában aludt el egy csomó pelussal körülvéve este 6 körül. Most meg ordít, de nem tudjuk miért.
Meg segítettem Valentinának a háziban. Sose gondoltam volna, hogy olaszul fogok matekot magyarázni. De a rajzolás hála az istennek mindenhol ugyanolyan (egész tízeseket kellett összeadni, illetve 50-re kiegészíteni), és értette, ahogy mondtam neki, pedig elég kevés szót tudok a matekból olaszul. Ú nagyon örültem ám, amikor sikerült. Meg ma a vacsorát is én csináltam, krumpliszeleteket tettem a tepsi aljába, meg olivaolajat, rá csirkecombokat, oreganot, sót, fokhagymát és babérlevelet, és be a sütőbe. Mint kiderült rossz programra kapcsoltam, azért nem sült de most már tudom, hogy a X-re kell tekerni és akkor süt.

Ma is forró fürdő+neocitrán kombó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése