2012. október 11., csütörtök

Esik

Ma egész nap esett. Reggel én vittem a lányokat az iskolába, akkor még nem esett, csak nagyon borongós volt az idő. Hazaértem és még prüntyögtem kicsit, aztán 11-13-ig aludtam. Aztán még ebéd után is másfél órát. Merthogy ma csak délutános voltam, így tudtam aludni. Nino ma hihetetlen aranyos volt. Mosolyogva ébredt, játszottunk (azt szoktuk játszani, hogy összeérintjük a talpunkat és akkor beszélgetnek a lábaink), meg mesét néztünk. De még a mese előtt hámoztam almát, és közben röhögtem magamon, hogy krumplihámozóval hámozom az almát mert az a legélesebb "kés" a lakásban. Naná, hogy meg is vágtam magam, hát nem én lennék, ha nem. Egyébként otthon sose tudtam a krumplihámozókkal hámozni, itt tökjól megy. Már arra is rájöttem, hogy ezzel lehet chipset gyártani, mert annyira vékonyra vágja a cuccot. Szóval majd nagy chips gyártásba fogok kezdeni, ha otthon is beszereztem egy hasonló, jó minőségű kütyüt.

Azon is gondolkodtam, hogy sok au-pair írja, hogy mennyire zavarja, hogy a gyerekek bemennek a szobájába ha bent van, meg ilyenek. Engem nem zavar. Nem zavar, amikor Elisa betoppan, hogy nézze, ahogy játszom, vagy ha Nino leül a hátam mögött játszani. Ha csukva van az ajtó úgyis kopognak, ha be akarnak jönni.

Holnap fizetés nap!:) Veszek gyümölcslét meg nutellát!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése