2012. október 9., kedd

Az elmúlt két nap

A tegnapról azért sem írtam, mert nem történt semmi. Rettentően, borzalmasan, nagyon nagyon nagyon álmos és fáradt voltam. NAGYON. Ráadásul tegnap nyolctól-kettőig voltam, aztán nyelvtanfolyam. Na ahogy arról hazaestem én úgy elaludtam, hogy ihaj. Aludtam vagy két órát egyhuzamban. Homályosan rémlik, hogy felkeltem ajtót nyitni a családnak, de kb. ennyi.
Nino egész nap egy angyal volt, nem pisilt be, nem tört el semmit, szépen játszott, ebédelt, aludt is rendesen. Meg is lepődtem, hogy atyaég mi történt ezzel a gyerekkel.
Éjszaka egy zümi nem hagyott aludni, pedig igyekeztem vele megbeszélni, hogy én esküszöm nem ölöm meg, csak takarodjon ki a szobámból és hagyjon engem aludni. Reggelre kinyírtam... Szép nagy zümi volt.
A tegnapért cserébe, Nino ma eeelvilelhetetlen volt... A lányok tökre későn mentek suliba, 11 körül indultak,  ő meg közölte, hogy nem öltözik fel. Hát felőlem, akkor nem megyünk a játszótérre. Akkor se öltözik fel.Akkor ne öltözz barátom, én nem vitatkozom, felőlem egy szál fütyiben is rohangálhatsz a lakásban. Ebben maradtunk. Ő elment játszani, én meg vasalni. Mondtam neki, hogyha bármi van kiabáljon! Egyszer csak csattanást hallok. Mondom uuh biztos leesett. Hát nem. Csak becsapta a szekrényajtót, miután megkaparintott egy csomó apró tárgyat... Hurrá, nembaj elvan velük, nem eszi meg őket. Egyszer csak megjelenik (ja póló az végig volt rajta), hogy Anna fatto pipi! Nézek rá, hogy tényleg? Tényleg... Az asztal alá, az apró tárgyak közé, amik közül nem is egyet eltört... Jaj hát hihetetlen boldog lettem, először attól, hogy nem vágta meg magát semmivel, másodszor meg attól, hogy moshatok fel és szedhetem össze a pisis apró tárgyakat. (Egy babaszoba tárgyai...). Úgyhogy, miután a törötteket összeszedtem, közöltem a kölökkel, hogy a többit neked kell. Szedte is szépen a tálba. Aztán felmostam, és dühömben felöltöztettem a gyereket. Érezhette, hogy dühös vagyok, mert simán hagyta (előtte fél órákat hisztizett, hogy NEM NEM NEM). Aztán befejeztem a vasalást, az ebédet, megebédelt, és játszottunk egy kicsit. Aztán hazaért az anyja, innentől meg ugye én szabad vagyok. Háromkor, hála az égnek elaludt, így volt időm söpörni, felmosni rendberakni a dolgokat, mosni egy adagot és enni. Végre megcsináltam a vajas-szalámis kenyeremet:)) Egészen sokáig aludt, olyan negyed hat körül kezdett ébredni, úgyhogy hawaii volt.

Ja és egy másik srác képei a kirándulásról (csak azok, amin rajta vagyok).


http://www.flickr.com/photos/achab76/8068537544/in/set-72157631724138906/lightbox/

http://www.flickr.com/photos/achab76/8068512423/in/set-72157631724138906

http://www.flickr.com/photos/achab76/8068479487/in/set-72157631724138906

http://www.flickr.com/photos/achab76/8068643535/in/set-72157631724138906

2 megjegyzés: