2012. szeptember 7., péntek

Van amikor....

Amikor utálom magam és haragszom magamra. Ma egy ilyen nap van. Felkeltem normális időben (olyan 9 körül) majd miután befejeztem a levelek megírását, elindultam, hogy megnézzem a várat, van benne egy múzeum is, azt majd valakivel akarom megnézni, nem egyedül. Szóval megnéztem a várat (képek majd később), ahol összetalálkoztam Elisával, Valentinával és a nagymamájukkal. Kaptam buszjegyet, miután elhűltek, hogy azért gyalogolok, mert nincsen buszjegyem(meg mert fél óra séta a vár... tök fölösleges ezért kiadni másfél eurót...) és bementem egy boltba zsepiért, ahol rögtön vágta az eladó, hogy nem vagyok helyi, aztán egy másik boltba narancsléért. Ennél a családnál ugyanis nem isznak gyümölcslevet, csak a gyerekek. Mivel a gyümölcslé, az én fizumhoz képest nem drága, ezért heti 1-2x bele fog férni egy liter. Otthon se iszom szerintem többet.
Naszóval hazaértem s megebédeltünk, majd szinte rögtön ebéd után olyan de olyan hányinger jött rám, némi hullafáradtsággal párosítva, hogy az hihetetlen. Isabella rögtön látta, hogy nem vagyok jól, én meg nem fogok neki hazudni, hogy deee jól vagyok, amikor úgy éreztem, hogy pillanatokon belül viszontlátom az ebédemet... Mondtam neki, hogy volt már ilyen és el fog múlni max. egy óra múlva, de addig pihenek, de aztán jól leszek.  Ő meg felhívta Giorgot, hogy nem vagyok jól és ha tud jöjjön haza hamarabb, mert Nino egyedül lenne. Iszonyatosan rosszul éreztem magam emiatt, majd a következő pillanatban minden átmenet nélkül elaludtam és amikor felébredtem, akkor nem volt már itthon senki. Borzasztó, iszonyatos lelkiismeretfurdalásom van (mert már jól vagyok persze, tudtam én, hogy ez lesz...) és már hatszor próbáltam meg megfogalmazni, hogy hogyan fogok bocsánatot kérni. A melóhelyemen anno, az ilyen rosszullétek voltak azok, amiket nem akartak elhinni. Általában akkor jön elő,ha nagyon elfáradtam, és tényleg egy óra múlva elmúlik. (Vagy nem, de akkor meg beteg vagyok). És ilyenkor nagyon utálom magamat, meg az egészet, mert ez olyan dolog, amin nem tudok változtatni. Az is lehet, hogy ez ilyen "maradéka" a régi nagy rosszulléteknek, amikre Dodie pl.: emlékezhet MTT táborból. Akkor is jött, elaludtam elmúlt. Csak akkor még remegtem is mellé, meg szédültem. Most már "csak" a hányinger maradt, de az elemi erejű. Ilyenkor attól félek, hogy megbízhatatlannak tartanak, meg persze láttam Isabella arcán is a rémületet, valószínűleg baromi szarul nézhettem ki...
Haragszom magamra. Nagyon....

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást!
    És ne utáld magad, nem robotot vettek föl, hanem egy embert. Szerintem három gyerekkel pláne tudja az ember, hogy milyen ha valaki szarul van, hidd el, bele van nekik kalkulálva.
    Valószínűleg látták eddig, hogy nem lógatod a lábad egész nap és fintorogsz ha meló van - a betegség meg előfordul. Fognak ők is riasztani téged, hidd el, ha délutános vagy de a gyerek délelőtt beteg.

    Ne a sulidból indulj ki, meg az itthoni 'áh, beteg, peeersze, biztos csak táppénzért jött' mentalitásból.
    Pihenj, gyógyulj, érezd jól magad, és ne stresszelj. :)
    Pusszantunk sokszor! :) L+M

    VálaszTörlés
  2. Lyonának igaza van!
    Aranyos, kedves családnak tűnnek, egyáltalán nem hinném, hogy emiatt rosszat gondolnának rólad!

    Szokj le sürgősgyorsan erről a "mindenki mindenkire ferdén néz" magyar mentalitásról, magad írtad, hogy az emberek milyen optimisták, nyugodtak és jófejek ott!
    A lelkifurdalás meg csak ront a helyzeteden!
    Nyugi!

    VálaszTörlés
  3. Emlékezz csak vissza az én betegségemre 2 héttel érkezés után, meg épp perpill Nellas is gyengélkedik. És ott is 3 gyerek van. És se Nellasnak, se nekem nem egy egyóraalattelmúló dolog volt.

    Tényleg - volt már aupairjük, tudják azt is, hogy még csak most szoksz be, ez tök normális, sztem ők is annak gondolják.
    Ne kéregess bocsánatokat, mondd el, hogy túlhajtottad magad, nem szokott ez előfordulni gyakran. A túlzott elnézéskérdegetéssel csak magad alatt vágod a fát.

    Drukkolok! Ne várj tökéletességet magadtól, mert akkor GAANTÁLTAN nem fog semmi se sikerülni!

    VálaszTörlés
  4. Köszi!Igyekszem.:) Csak nagyon nem akarom elveszteni ezt a munkát. Tudtam, hogy előbb-utóbb tuti beüt valami, mert hát nem én lennék, ha nem, de várhatott volna mondjuk novemberig.:))

    De úgy néz ki nem lesz baj. Holnap, ha jól érettem a tengerhez megyünk pancsolni.

    VálaszTörlés
  5. hajrá, még az olimpikonoknak is aklimatizálódni kell!!!

    VálaszTörlés